Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Businesslink - wymiana dokumentów oraz KSeF » Businesslink BIZNES 360 - platforma wymiany dokumentów oraz KSeF

Sklep internetowy programywapro.pl prowadzony jest przez firmę Elmark Marek Łotko 15-680 Białystok ul.Produkcyjna 24 NIP: 5420106417 REGON: 050003710 Kontakt: +48 85 306 77 88 , biuro@elmark24.pl. Zajmujemy się sprzedażą licencji oraz kompleksową obsługą w zakresie wdrożenia oraz serwisu sprzętu i oprogramowania. Posiadamy najwyższy status partnera Asseco Wapro, prowadzimy też Autoryzowane Centrum Serwisowe WAPRO ERP. 

alt  alt  alt
Businesslink BIZNES 360 - platforma wymiany dokumentów oraz KSeF

Businesslink BIZNES 360 - platforma wymiany dokumentów oraz KSeF

Czas wysyłki: 24 godziny - email

Rodzaj: Nowy

Abonament, ilość dokumentów

Cena brutto: 121,77 zł

Cena netto: 99,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Klipy filmowe (2)
Elementem integrującym systemy Wapro ERP z platformą KSeF jest usługa o nazwie Businesslink.

Platforma wymiany dokumentów z kontrahentami Businesslink zapewnia wsparcie procesów biznesowych zachodzących pomiędzy przedsiębiorstwem oraz jego kontrahentami poprzez stworzenie możliwości udostępniania dokumentów na dedykowanej platformie.

Integracja usługi Businesslink z programem sprzedażowo-magazynowym
Integracja usługi Businesslink z programem Wapro Mag Sprzedaż i magazyn pozwala wygodnie i pewnie przesyłać faktury do odbiorców.

Integracja usługi Businesslink z programami księgowo - finansowymi
Businesslink uruchomiony w programach księgowo – finansowych, Wapro Fakir i Wapro Kaper łączy się z KSeF umożliwiając automatyczne odbieranie e-faktur oraz rejestrację zarówno e- faktur sprzedaży firmy, jak i e- faktur zakupu.

Sprawniejsza komunikacja z kontrahentami
Dzięki Businesslink komunikacja z kontrahentami odbywać się będzie automatycznie, a usługa zagwarantuje pewność dostarczenia i odebrania dokumentów oraz ich niezmienność.

Wapro KSeF czyli Platforma Businesslink współpracuje i pośredniczy w wymianie dokumentów między programem fakturującym a rejestrem państwowym KSeF. Dodatkowo umożliwia bezpośrednią wymianę dokumentów (sprzedaży, zamówień) pomiędzy firmami. Dostępny jest również w wariancie BIURO dedykowanym dla Biur Rachunkowych. 

Businesslink to nie tylko współpraca z Krajowym Systemem e-Faktur, to przede wszystkim uniwersalna platforma wymiany i dystrybucji dokumentów (faktur, zamówień, załączników różnego typu) pomiędzy nami a naszymi kontrahentami.


Zalety usługi Businesslink

Automatyzacja współpracy z Krajowym Systemem e-Faktur
Pracuj tak jak do tej pory a Businesslink, działając w tle zapewni komunikację z KSeF .
Businesslink przekaże Twoje faktury sprzedaży do CRF oraz odbierze faktury zakupu od Twoich dostawców i przekaże je do systemu ERP

Paperless - mniej papieru
Businesslink to narzędzie pozwalające na wdrożenie idei paperless - biura bez papieru, czyli środowiska pracy, w którym zużycie papieru jest ograniczone do minimum poprzez digitalizację eliminacja tradycyjnego, papierowego obiegu dokumentów na rzecz ich cyfrowej wersji.

Mniejsza liczba błędów i pomyłek
Raz definiujesz dla dostawcy sposób mapowania indeksów asortymentowych, a Businesslink zapamięta podane mapowanie i wykorzysta je dla każdych kolejnych dokumentów.

Pewność i bezpieczeństwo przekazywania dokumentów
Bezpieczeństwo oraz pewność dostarczenia i odbioru - Businesslink akceptuje tylko dokumenty przekazane z autoryzowanych adresów mailowych. Potwierdzenie dostarczenia i odbioru dokumentu automatycznie trafia do Twojego systemu ERP.

Dostępność w chmurze
Usługa Businesslink jest dostępna w chmurze Asseco ERP, dzięki czemu można udostępniać jej funkcje w prosty i bezpieczny sposób, bez dodatkowych inwestycji

Elastyczny abonament
Dzięki przewidywalnej, niskiej cenie usługi w elastycznym abonamencie każda firma jest w stanie dobrać pakiet odpowiedni dla swoich potrzeb

 
alt





Webinarium: Automatyzuj wymianę dokumentów z usługą Businesslink
Businesslink: uruchomienie, konfiguracja, szybki start
Pozostałe produkty z kategorii
Zakupu abonamentu na pierwsze stanowisko oraz pierwszych abonamentów na stanowiska dodatkowe (w ramach jednej transakcji) dokonuje się wg. ceny podstawowej, na 365 dni. Abonament startuje z chwilą aktywacji i ten moment ustala przyszłą datę zakończenia abonamentu. Zakup abonamentów, na dodatkowe stanowiska (nie połączony z zakupem pierwszego stanowiska i realizowany w późniejszym okresie) również odbywa się wg. ceny podstawowej, ale pomniejszonej proporcjonalnie o minione dni, od daty rozpoczęcia biegu abonamentu głównego. To znaczy, że zapłacimy tylko za dni od daty zakupu do daty zakończenia abonamentu głównego  jednak  nie mniej niż różnica między cena podstawową a ceną specjalną za każde dodatkowo kupowane stanowisko. 
Rabat 40% - dla firm, które nigdy nie miały aktywnej licencji WAPRO. Podstawowy rabat  w koszyku to 20%, po pozytywnej weryfikacji zwiększamy go do 40%.
Rabat 20% - dla użytkowników WAPRO na nowy program lub rozbudowę aktywnej licencji.
Każda licencja (każdy program) może mieć własną datę przedłużenia abonamentu, ale zawsze dotyczy ona wszystkich stanowisk w ramach jednej licencji. Przedłużenia dokonuje się na okres nie krótszy niż 365 dni. Dłuższy okres może wystąpić w sytuacji, kiedy dokonujemy wyrównania momentu przedłużenia abonamentów. Cena przedłużenia zależna jest od momentu zakupu i może być zależna od dodatkowych warunków. Jeżeli znajdujemy się w okresie odnowienia abonamentu, możemy skorzystać z ceny specjalnej (znacząco niższej niż podstawowa) o ile nie mamy do czynienia z jednoczesną redukcją liczby stanowisk. W każdym innym przypadku, domyślna będzie cena podstawowa.


 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu